Lördag


Fredag: Efter att jag och Tomas slutat skolan och vräkt i oss pzza drog vi upp till exär för att hämta heidi och andreas. Sen åkte vi upp på fotboll. Efter det köpte vi coke och cheeseballs och åkte hem till H och spelade kort, natten tillbringade vi på hårfager, det var myysigt :)


Lördag: Idag fyller Lilian år så vi har firat henne med presenter, mat, tårta, kakor och allt som hör till och min söötsimon kommer nog snart, familjen norveen/jonasson ska överraska Lilian :)
Sen åker vi upp till Exir och hämtar bussen och dess innehåll som ska skjutsas till kolsnäs :)
  Tomas ska hämta hörselskydden, marina har proppar och tomas ska ha äkta hörselkåpor, föreställ er synen ^^,
Jag tror det kommer bli en sköjji biltur! :)


Imorrn ärä söndag och vi ska ta med oss Heidi och Andreas till karlstad på glädjeshopping eftersom jag inte hann göra det i torsdag. Förrutom att Pappa köpte en fondation åt mig för han tyckte att jag var så duktig som klarade provet  =)


nej, nu ska vi fika lite meeeer :)
ha en bra kväll mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0