Triceps, biceps och magmuskler

" Kära vänner i Uppsala, jag ska spela en ny sång för er,
en låt som lite grann berör Lars Winnerbäcks 30årskris"



tjenixen!

idag har jag käkat mjukglass, med nötter och noisett.. âcklôn dâ va... int!
sen gick vi tillbaka till skolan, wraps? uschfy&blää, bättre med makaroner och korv som jag gör själv, vilket jag har ätit nu i typ 4 dar i sträck + idag.
men jag tycker om det :)
Ikväll efter träningen hoppas jag iaf och tror att mamma har gjort nått lyxigare, typ fläsk och mos eller nått, det är gosaker dâ! jag kan ju alltid hoppas:)

Just nu sitter jag och lyssnar på the killers och Lars Winnerbäck, Vilken skräll! lyssnar på dom jämt men det är ju typ bara det mina öron vill höra, helst "mr Brightside" och "där elden falnar men fortfarande glöder". Det är grejjer det! låtarna ska helst va 100 år gamla också, Då blir jag glad :)


nej nu ska jag packa mina stuffs och byta om, sen drar jag ner till älvstranden på träning.


ciao
//S.

förresten hade jag prov i historia idag, gick väl som vanligt för mig och Gila. Det är inet riktigt mitt ämne...inte Gila heller. Och hur mycket vi än diskuterar och frågar varann varför vi valde till Historia A hittar vi aldrig en enda anledning!
men snart är det slut och jag har lyckats att få minst G iaf så det är väl bara att hänga in i det sista nu också :P
Sen har vi en slutprov i socialomsorg imorrn, nån dum idé eva har kommit på.. meningslöst tycker ja, för jag vill ha ett mvg i slutbetyg :D


nej. NU går ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0