Tuffa tider



ja va ska man säga, att jag tror att jag är tvungen att bli förtidspensionär för att jag har varit ute och sprungit 7km och fått ont i högerknä? Gammal och grå, stel och trött..- typiska symtom för att det är dags att gå i pension!
     Det låååååååter braaa! :)

Ärligt talat så känns det som om jag skulle vilja göra det nu, jag har mycket att göra nu framöver, alldeles för mycket. Vet inte ens när jag ska hinna med och göra allt, önskar att det vore 10timmar till på dynget just nu..

*engelsk läxa + en berättelse
*prov i historia
* uppgift i socialomsorg
* psykologi
* och prov i socialomsorg

allt ska vara klart på fredag, nån som vill byta med mig, åtminstone hjälpa mig? :) :)
Tur att jag har malin som ALLTID ställer upp!,

ikväll ska jag iaf på träning och sen ska drar vi till sunnemo och grillar. Jag vet att det kanske inte är den bästa maten att trycka i sig efter träning, men jag som aldrig unnar mig nått ska passa på nu ;)
Det ska bli ûbergôtt! 


Nu ska jag sätta mig med engelskan så jag blir klar nån gång.
C ya! 
 


(Jag lovar johan, du får igen)  ;)

Kommentarer
Postat av: Jolin

Blir det fest till helgen Söffi? :D

2008-05-27 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0