We only got 4 minutes to save the world


nu ska jag sammanfatta de dagar som gått, ska försöka komma ihåg.
Eftersom att jag redan skrivit att mitt valborgsfirande var helt crazy så börjar jag med fredag. 

Fredag: Tomas skulle spela match så jag följde med honom till råda. Där satt Pär, Lars och Jimmie. satt och småtjatade om ingenting, sen sa jag hejdå till pär för han drog till Barcelona på lördag.
Efter matchen åkte vi till edebäck och åt och mådde gôtt!

Lördag:  När jag kom hem från edebäck ringde madde i panik och frågade om jag ville med henne ut på stan och köpa presten till sara, ofcourse att jag gjorde, skulle även ha varit där på fest på kvällen men eftersom jag inte alls var festsugen så drog jag och tomas upp till exir till heidi, andreas och Bella för att mysa- trodde vi.. Det tog ungefär 5 minuter så stod Jonte och Elias i dörröppnigen, det tycker jag var bra om man tänker efter, för vi hade kul :) När klockan var 1 tror ja, skjutsade vi hem dom små liven och hemma hos jonte blev vi sittande ett par timmar, men när vi skulle hem sen var klockan allt för mycket för att åka ner till heidi igen, så med trötta ögon åkte vi hem..

                                       
  det där kortet på andreas           Jonte
   ser fräckt ut..

                             
                         Roligt dom såg ut att ha ^^,

Söndag: VI vaknade och såg att solen sken så vi ringde till H och A och frågade om vi skulle dra och fiska. Vi satte oss i den vit räcerbiin och åkte upp till Buuuuuuuusjön, Jag och Heidi insåg snabbt att sjön var tom på fisk så vi klädde av oss och la oss raklånga i båten och solade.. och tillslut förstod T & A att det inte fanns fiskar så dom la sig dom också, det var då jag kom på att jag var sugen på molusk, men tomas ville hellre ha chokladbollar, men vad hjälpte det när Heidi ville ha kladdkaka?!
A starade sin 20-häst-krafters-motor och vi åkte hem till Heidi och började baka och den blev perfekt om jag får säga det själv. Du är kung på att röra ihop allt Heidi :)
Sen kom jonte och Elias så dom fick ta våra rester, snälla som vi var. sen spelade vi kort, och mittuppispelet ringde mamma Lilian och sa att hon skulle tända grillen så vi åkte hem..

                                                                     


Måndag: vaknade av att sara ringde och frågade  om jag skulle med till körskolan och roligt som jag tycker att det är hängde jag med. När klockan var halv 3 cyklade jag bort till frida och fick mig helkroppsmassage, och knådade vet ni redan att hon gjorde.. tyvärr känns inte rôva lika fast längre ^^,
  Efter massagen åkte jag till edebäck (IGEN) och då kom jolin och frågade om vi ville med och titta på edsforsen, så det gjorde vi och på vägen dit såg vi 2 älgar som tomas dock trodde var kossor! katastrofalt...
Sen drog vi ut och fiskade på aven, men lika dött med fiskar där...


Tisdag: skolan, körskolan, hem och gjorde läxor, drog till sunnemo till sommarstugan på grillning. Åkte hem och sov.
men det var så komiskt när jag och pappa skulle grilla.. Det har varit uppehåll hela dan, men när pappa hade tänt grillen kunde man räkna 1,2,3 sen började det ösregna. Det var så typsikt våran familj sen blev jag så full i skratt för det hade tydligen inte varit pappas lyckodag.. :D

Onsdag: Vollyboll turnering i skolan och vårt lag förlorade i finalen mot LÄRARNA.. japp ni hörde rätt, men tänk att det måste va OP elever till allt! :)


nej, nu har jag fått skrivkramp och min hjärna är trött så nu får det vara bra, förrutom att jag måste skriva att jag ska färga mig ljus igen... GôTT... så till veckan skulle jag kunna tro att proceduren börjar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0