Don´t tell me that you´re sorry, because you´re not



jag är alldeles sprallig i hela kroppen och känner för att göra nått galet!
vet inte riktigt vart jag fick all energi ifrån, kanske Jonny the rocker.  Det ger en en riktig Adrenalinkick! =D
Helt plötsligt blev jag riktigt partysuugen och party tarmen skriiiiiker verkligen efter julfest med Hagfors if och Folkan med Björn Rosenström nu.. och det är bara onsdag ?!

Jag hoppas verkligen att alla har anmält sig tills på lördag. OM INTE -Se till att göra det. Det kommer bli aaaaaskul!




Nu har jag nyss kommit hem. Jag har hämtat mina grejjer hos T.  självklart var det jobbigt. 4 år och 3 månader är ändock 4 år och 3 månader. Det är en lång tid men det kändes ändå helt okej.. Det kanske låter konstigt men det är faktiskt sant. Det är som det är och jag antar att detta som hänt hör till livets gång? delvis av det förstårs. but the life goes on..
 
Jag har familjen, vännerna och sist men inte minst musiken. De är guld värda :)




Nu ska jag ringa musa och fråga vad hon vill mig när hon försökt fått tag på mig en hel dag.
Måste va nått väldigt viktigt ^^




PUSS & KLÄM



Kommentarer
Postat av: Julia

Myck snygg, myck vaken ja e ! Ni är iaf snygga!

2008-11-26 @ 22:17:11
URL: http://schulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0