"jag får alltid hicka av coca cola och kalla köttbullar"



"Det handlar om att satsa på en å få det att funka.

och när man har hittat den (just den) då är det bara å köra på,
visa att han/hon är den enda, ge allt.
Sviker den personen det förtroendet, är det förmodligen det
bästa som kunde hända, då vet du ju att han/hon inte är den rätta,
å slipper slösa tid i ditt otroligt dyrbara liv...
Res dej igen å borsta bort smutset från kragen, och visa att du,
(just du) är värd något betydligt bättre."






Idag har jag varit mästerkock.. Makaroner och köttbullar var det som sereverades idag..
hur gör ni för att veta om pastan är färdigkokt??
Jag slänger iaf pasta på skåpluckorna och tittar om det fastar eller inte . Fastnar det så får det att stå på plattan ett tag till!  Själv tycker jag att det är en skitsmart idé men ändå fick jag höra att jag var knäpp.. knäppt..



nej, nu får john blund ta över..
hojhoj


Kommentarer
Postat av: lisa

haha ja jag vet inte ;d haha :D cooolt tyckte ja:D

2008-11-25 @ 14:45:09
URL: http://helenlisajohanna.devote.se
Postat av: bitte







Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-25 @ 18:39:50
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0