Thanks for the memories


Måste börja med att skriva grattis till Heidi som klarade uppskrivningen igår!! 



Städningen som jag skrev om i tidigare inlägg är nu gjord och jag har städat undan allt som inte tillhör mig och lagt i påsar. Jag insåg att fyra år är en lång tid och man hinner uppleva många saker ihop. - Många minnen.


Idag har jag "offrat" mycket av min lediga tid till skolan. Slutade tjugo över ett men har nyss kommit hem. Måste skynda mig att göra klart alla läxor som ska lämnas in imorrn för sen ikväll är det Greys!!! :)



Nej, jag har fortfarande inget vettigt att skriva, så nu går ja!
tjoho!

FEST TILL HELGEN???




Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså jag vet inte, de skulle höra av sig isf så det märks väl ;)

2008-11-19 @ 22:30:02
Postat av: Anonym

du ska med ut..

2008-11-20 @ 00:46:32
Postat av: Anonym

Klart det blir fest Sofia :) Kommer du inte på svenne rubins?

2008-11-20 @ 18:44:08
URL: http://iiddoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0