ooh, Hey I´m Frank



Äntligen helg.. Äntligen lördag. Härligt! :)

igår kom sarafisen till mig och vi la oss och tittade på top model. Det tog inte mer än 10 minuter så sov Sara :)
Men jag lät henne sova och gick ut och pratade med kusin som var här på besök..
 Många tycker att jag är knäpp som köper nya skor hela tiden, men det är ju bra när andra kan glädjas åt det och hjälpa mig att använda dom när inte jag kan ha mer än ett par på mig åt gången.. maria tog med sig två par av mina skor hem till Örebro. allt dåligt har nått bra med sig ^^

jaja, tillbaka till Sara. En timme senare när hon hade vaknat åt vi, sen åkte vi ut och drog några varv runt stan då vi kom på att vi skulle dra upp till julia och spela spel. Men när vi kom dit så var Johan och Johan också där så det blev mest prat och skratt. Men vi tröttande på det också tillslut så vi åkte ut än en gång och tog några varv på stan, men då blev vi typ höga som as av johans "bensindonk" som låg i bagagen och jag, sara och Julia fnittarde hela tiden...
va knäppa vi var!

"behöver du hjälp?"
 "nääääe"

ääh, skit samma.. jag orkar inte berätta för jag orkar inte hålla mig för skratt, vi tar det en annan gång


nu ska jag hoppa i duschen..
C ya 


Kommentarer
Postat av: Julia

Ha Ha Ha. Vi vet iaf vad som hände ;) kul kväll, tack och bock

2008-11-23 @ 23:11:37
URL: http://schulija.blogg.se/
Postat av: lisa

sofia! idag har jag haft 70 besökrare på min blogg! VÄRSTA STOLT NU!:)

2008-11-24 @ 01:55:11
URL: http://helenlisajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0