Live your life



HEIDI HAR FÅTT KÖRKORT!!!
wiiiiiiie





I och med att jag har gått och blivit förkyld och fått ont i halsen, hade jag ingen större lust att gå till skolan imorse.
Men plikttrogen som jag är pallrade jag mig upp... 
 Jag kom till skolan, gick på svenskan, men eftersom det bara var jag och en till som kom så blev lektionen inställd lika så naturkunskapen, och handledningen och etiken.. JAG KUNDE HA VARIT LEDIG IDAG!! var i skolan från 8-13 och bara gick och väntade på en lektion som vi heller inte skulle ha.. Gissa om jag var lett?! 

men men.. nu är jag hemma och gjort klart ett arbete om dödsstraff. Det känns skönt iaf. Bara sjukvården, historian och samhällen kvar. Mmm..


Imorrn blire iaf fest med eller utan feber!








Kommentarer
Postat av: M

HAHA, ja jag vet.. Nu rullar jag ska jag säga dig, men SKA börja träna nu, har köp kort :) (Y) Bra jagär va? FOLKAN imorron?! I miss you.

2008-11-28 @ 18:42:45
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0