Just dance



Igår fick jag höra några ord som satt fint för självförtroendet.
Både när det gäller innebandyn och utanför planen. Alltid roligt att höra sånna ord, det är sånt som får en att växa inombords.  tackotack :)


Folkan igår var ju helt okej. Jag hade kul!!
Länge sen man förfestade med Sandra Bohlin, och det är alltid lika roligt!
Annars satt väl jag och julia ihop hela kvällen. vi gjorde några danssteg tillsammans ;)



nu, ska jag gå ut och gå en sväng tror ja, innan jag somnar.
tjarå

Kommentarer
Postat av: Julia ^^,

Tack för kvällen :)

2008-11-04 @ 22:51:12
Postat av: Julia ^^,

Tack för kvällen :)

2008-11-04 @ 22:51:33
URL: http://schulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0