Bloggtorka.se



Jag och Sara, (även kallad lilleskutt) har världens konversation på engelska på MSN, och jag kan verkligen inte förstå hur jag kan läsa Engelska B. Min engelska är verkligen katastrofalt dålig! men jag och Sara kör mer på svengelska, så det funkar alldeles utmärkt :)


Nu är jag klar med en uppgift i sjukvården, bara en till och engelskan kvar så har jag gjort klart det som skulle ha varit inlämnat för två veckor sen. Duktig jag.
Men det får räcka för idag, och snart ska jag åka  ner på träning.



Jag ska göra mig beredd för jag antar att Linus ringer snart eftersom han ringde tidigare idag och frågade efter mig. Undrar vad han vill idag då, det kan komma precis vad som helst. Han är så knäpp men go :)



Nää ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0