Livet på en pinne



Nu har sofia slagit knytnäven i bordet och sagt "nu får det vara bra" .
Så Sofia ska ta sina grejer och sticka upp till Umeå över en helg och träffa Rikard och hans supersöta tjej!
Det är på tiden. Är så glad för hans skull!
   Sen har vi ju pratat på att åka bort under jullovet också, antingen själva eller dra ihop ett gäng. men vi skulle höras av under veckan.. Det vore ju underbart att få komma bort ett tag, speciellt till varmare breddgrader :)


                           



Sen har det hänt en massa saker på sista tiden, men dom senaste dagarna har jag insett att det som inte dödar en, gör en bara starkare och det känns verkligen som det stämmer. För jag känner mig starkare, och jag har nu insett hur många underbara vänner jag har som lyssnar och ställer upp!!  Det uppskattar jag till 1000% och jag hoppas att ni vet att ni får använda mitt nummer och att ni vet vart min postlåda bor om det är nått! :)




Till helgen blir det mest en massa sport fast inte bara med klubba och boll.

På fredag ska jag ner och titta på U-laget när dom spelar, måste pusha på tjejerna lite.

På lördag ska Robin ta med A och U laget till Löfbergslila arena för att titta på dom stora grabbarna.. Färjestad- Modo. sen hade jag tänkt att bjuda hem tjejerna på film och godis eftersom jag har Föräldrafritt  ;)

Sen är det söndag och då är det bortamatch i forshaga som gäller, och gissa om vi ska vinna då?! joOo dä :)  



I mina öron låter det som en toppen helg! Hoppas bara att det blir som man tänkt sig :)


Nu ska jag käka hos pappa, sen ska jag träna. Hade tänkt att styrketräna lite före. Måste fortsätta nu när jag höjde mitt självförtroende rejält igår :)  Har ökat med ungeför 20 kilo i benpress på bara några veckor. Gissa om jag är glad?
Nog för att man har bättre och sämre dagar så gäller det att hänga i och fortsätta, och nu finns det inget som kan hålla mig tillbaka. Och radarpar som jag och Robin blivit i styrkerummet nu kan jag ju bara bli starkare. Såsom han pushar mig... och för en gångsskull ger jag inte upp! =)


hejs



                                         Tokket j*vla snyggt kort!!! haha ;)

Kommentarer
Postat av: M

<3 Finns här, and you know it!

2008-11-12 @ 21:50:36
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0