come on, say the word now



Skepp och Hoj va många det är som är nyfikna på mitt liv just nu.. varför?
Jag kommer ju inte bli så"deep" här på bloggen, det som inte hör till vardagen behåller jag för mig själv eller med dom jag vill dela med mig till =) Men fortsätt läs för all del, det är bara roligt! Enjoy :)  


Jag har funderat, funderat, funderat och funderat.. och jag har kommit fram till att eftersom jag har gjort en nystart i livet så känns det som om jag behöver förnya bloggen lite. Det blir ingen drastisk förändring men lite smådetaljer sådär :)
Nån som känner sig manad och vill?? Jag hoppas att b.la Malin  eller Lisa kände sig lite träffade ^^


Idag hade vi innebandyturnering i skolan.. Det gick sådär  för oss och vi tog oss ända fram till semifinal, vem f*n trodde det?? :)
Sen var det träning som gällde. Vi spelade vollyboll och hade asroligt! Inte för att vara "sån" men jag tror att vi alla i laget är överens om att vi det är en sport som vi ska satsa speciellt mycke på.. En arm här, ett ben där, en fot hit och en axel dit.. Som jag skratta!! Vi har verkligen kul ihop, och vi är som en enda stor familj. Det ger en stor trygghet i laget.



Nu måste jag sätta mig och träna inför prov.. JAG SPYR!!
näe Hojhoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0