Du hade tid



Usch vad jag är trött.. inte konstigt med tanke på när jag somnade inatt eller imorse rättare sagt. Timmarna gick fort med ändå så sakta och jag slumrade aldrig riktigt till,. Konstigt =)


Idag var det iaf match på schemat. Och kungar som vi är vann vi med 10-5!! sen drog jag på hockey dirket med Johan, Johan. Viking vann också, med 7-3.


Imorrn blir det skola, träning och jobb. Och under veckan ska jag göra en storstädning och plocka undan allt som inte hör hemma här hos mig. Det kommer förmodligen bli jobbigt med det känns som om det är på tiden att rensa ur lite.. Det är som det är och livet går vidare och det känns som om allt går åt rätt håll. "Solen går upp imorrn också" som Lars brukar säga.


Men där sätter jag punkt och går och lägger mig..
ciao! 


 

Kommentarer
Postat av: Lissaa

sofia. jag undrar varför du inte somna?:o

2008-11-17 @ 14:33:04
URL: http://helenlisajohanna.devote.se
Postat av: lisa

sofia! skärp dig! Jag kan ju bara tähka mig va du gjorde;)

2008-11-17 @ 15:04:18
URL: http://helenlisajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0