Arslen hit och arslen dit


det pratas mycket om det nu, jag torkar faktiskt inte bara skit på praktiken, -men mycket ;) haha! Nej ärligt talat vet jag inte riktigt än vad jag gör eller vad kirurg avdleningen går ut på, men det är iaf mycke mage och tarmar, det har jag förstått :) 
  Jag ska få vara med på undersökningar och operationer någon dag, men jag känner att jag inte riktigt är varm i kläderna än, så det får vänta en vecka till!  :)


+++++


Efter många om och men beslöt jag mig imorse för att vara med 1: orna och bada, eller simma rättare sagt.
Simmade fritt i 25 minuter sen blev det bubbelpoolen, som dock var sweincold så vi badade ångbastu som var alldeles för varm för mig del så jag gick och duschade direkt, men då fick vi åskådare mån tro.. hela södra skolan tror jag stod och tittade när vi smekte våra kvinnokroppar  ;) (som julia brukar säga).



Snart ska jag åka på träning. Jag ska träna med U laget eftersom jag inte spelade nått under helgen som var + att jag ska  med dom till arvika på cup till helgen som kommer. Det blir kul dä =)
Hoppas det går bra också, det skulle bli en fbra avslutning på helgen det!


Nää, ciao!








Kommentarer
Postat av: Becca

nejda Fia, så kallt va det inte i bubbeln ;)

2008-09-18 @ 14:36:51
Postat av: Julia

Haha :) nu jävlar ikväll söffi !

2008-09-26 @ 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0