She´s a maniac



Nu är jag glad och possitiv igen. Det beror nog på att jag nyss kommit hem från skolan, alla uppgifter och uppsatser är inlämnade. Mitt släktträd i svenskan är inlämnad och redovisad, bokreccensionen i svenskan är inlämnad och filmreccensionen i engelskan är inlämnad, uppgifterna i sjukvård är klart och inlämnad och sist med inte minst uppsatsen i naturkunkapen är klar!!
  Det känns fantastiskt härligt, så ja, det ät absolut värt att lägga ner sig och arbeta lite mer effektivt för att vara ledig en dag för att åka till uppsala på cup. YESYESYES!


Nu har jag nyss lagt in lite nyare låtar på mobilen, och den ligger på laddning så nu ska det lyssnas :)


Ska gå och packa i den sista, göra mig iordning så jag är klar när Tompi kommer och hämtar mig. Den sötis går ifrån jobbet en stund bara för att få skjutsa mig till klubblokalen, fast jag hade skjuts på annat vis, men han ville träffa mig en sista gång innan jag åkte sa han :) sen åker jag ju till karlstad till söndagen eller måndagen så vi syns ju inte då heller, och kanske inte på 5 veckor!!

I LOVE YOU  ♥



                                            ( Sanna och jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0