So what, I´m still a rockstar..

and I don´t need you..


Vilken heeeeeeelg!

Fredagsmatchen mot Sjöstad gick ju som vi hade hoppats på.. Vinst med 6-5 :)
Fick dock inte spela så mycket, men det är bara att ta nya tag..jag gör mig kanske bäst bredvid..


igår blev det folkan. Förfesten hos Moe gick som en bergochdalbana.- Många skratt, glädjetårar och tårar.
 Min kväll slutade ju i kaos som vanligt.. men vad ska man göra när man aldrig räcker till?!?!

Fick iaf bugga ett par gånger, - jag är nööööjd :) men saknade dock buggpartnern Piiir.. vart höll du hus??
So what, I'm still a rockstar . I got my rock moves ^^

sen fick jag höra många fina ord av Lars som värmde skönt i hjärtat, tack för dom orden!!
Tack också alla vänner som torkade mina tårar: Jag fick höra många meningsfulla meningar, det värmer vänner ♥
Ingen nämnd ingen glömd


Nu ska jag hoppa i duschen och följa med Schulija till älvstranden och titta på killarnas match, sen blire hockey ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0