Frukt är inte godis..


...vem har kommit på nått så dumt?


äntligen heeelg!
igår kom tomas och hämtade mig i karlstad så åkte vi ut till bergvik för att jag skulle köpa en jacka..
Och jag hittade en. När vi ändå var på bergvik passade vi på att trycka i oss varsinn kebabtallrik på Mamas också :)
och på tal om passa på.. på nått konstigt vis hamnade jag på skopunkten och när jag var där så varför inte handla? - nej, vet inte jag heller, så jag fick med mig ett par skor hem, men bara ett! ett par bruna Uggs, bara 249 kr, som hittat :)


DAGENS STORA FRÅGA- vad ska man hitta på?
jag har en tid att passa, klockan 6.  Då kommer Lisa och Annika med bilen som vi ska ha till arvika imorrn och då ska jag skjutsa annika på feeest :P
 
Jag har iaf vart och köpt mig en feeet godispåse så jag har nått att göra fram tills dess.
Tomas han lanar han, datanerd! men han orkade iaf slita sig ifrån spelet och göra en skiva åt mig istället,,, snällt va?



Nu ska jag ta mig i kragen och ha världens djupaste diskussion med mamma om jag får spela imorrn eller inte.. eftersom jag har problem med blodtryck, anding, puls och hjärta.. inte mer fel?? - näääe...
jag vill spela! ....................................DREEEEEET!


nää, tjarå!


hittade ett kort på Musa från nian,
var bara tvungen att lägga ut det så ni får se hur söt hon var :) 
 (jag hoppas att du inte dödar mig)´^^,
           

Kommentarer
Postat av: Marika

tack så mycket (: jo då, allt är bara bra med oss. hur är det själv? kram

2008-09-20 @ 17:16:31
URL: http://mariikis.blogg.se/
Postat av: Marika

i slutet av januari är det beräknat till, inte långt kvar med andra ord ;)

2008-09-20 @ 19:35:47
URL: http://mariikis.blogg.se/
Postat av: Frida Svensson

hehe näru inte överskattat alls...gott som satan äre ;D det är bara bra med mig!! själv?? japp...jag väntar på att ni ska komma och hälsa på!! skulle va kul om det blev av, men som sagt det är svårt att få ihop det!! Stor tumme och litet rövhöööl ;D haha!! puss på rej!!

2008-09-20 @ 20:52:23
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt att se lite bilder från den svåra tiden i nian. Saknar EMO tiden :)

2008-11-07 @ 15:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0