15 september


äntligen hemma efter en Lång arbetsvecka, inte mycke ledighet här inte. Men veckan har varit händelserik. Har sett många olyckliga händelser och personer, men även glada och roliga..

I torsdags var jag, sanna, Viktor och jocke på hockey, Färjestad spelade en träningsmatch mot Salzburg (?) men matchen var dretdålig så vi åkte hem i mitten av andra perioden då det stod 5-1 till Karlstadlaget.  
 7/10 spelare var finnar.. tråkigt ju.. men som tur är Rickard Wallin kvar så det finns nått snyggt att titta på iaf, sen är ju Jörgen Jönsson kvar också, som dock inte är lika snygg att se på.. men han är bra :)
 har iaf konstaterat att jag inte kommer spendera allt för mycket tid i Löbergslila arena under vintern, inte pengar heller..
   Jag och sanna stod ut i nästan två perioder tack vare popcornen, som i detta fall var mycket mer spännande och mer intressant än va den självaste matchen var ..


I lördags var jag på 30 årskalas. Det var trevligt, men det blev en tidigt hemgång för mig. Jag trodde jag skulle somna. Det kändes konstigt att komma hem till tomas, jag hade inte varit där på 5 veckor och 2 dagar innan dess..
 Knepigt, int. men allt var sig likt..


Idag är jag iaf ledig, skönt. Men jag ska snart åka ner till Älvastranden och träna, sen ska jag med tomas hem en stund. sen ska jag träna igen..

...och nu ska jag gå!

BYE 


förresten, tyckte jag hörde Heidi prata om lagfest till helgen.. SANT??
JAG ÄR PÅ ^^,


och grattis till farsgubben som är i Rhodos och fyller år idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0