vill inte se framåt men är livrädd att fasta här

Ännu en natt utan dig ..



Ni får ursäkta mig för min urusla uppdatering, men jag har inte tid för bloggande just nu. Men jag har bara 2 veckor kvar på praktiken i Karlstad sen är jag back on track igen, så stå ut gott folk, det kommer det kommer :)
 
Nu har jag många bollar i luften för nu är jag helledig, fredag, lördag och söndag.  känns ûbergôtt!
och inte bara prata om imorgon då det är fredag.

PUNKT
1. Imorrn är det också två veckor sen jag besökte graven så nu är det verkligen på tiden att åka dit, så det får det bli imorgon.
  Livet är inte detsamma utan dig,
  Min morfar och min bästa vän, -I´m nobody without you ♥
 

2
. Seriepremiär, på hemmaplan! 
         
      20,00 i Älvstrandshallen..
                  BE TEHRE!
 
        
          


3. Mitt hår behöver göra en makeover så imorrn har jolin fått bokat in mig på schemat så jag får det fixat. 
    Allt hår som är slitet ska bort och utväxten som jag ligger inne med kan ju räkna med att den inte kommer att få vara kvar.. hoppas bara tiden räcker till..

Jag måste ju hinna äta också =D     



nää, nu ska jag hoppa i duschen sen blire sängen :)
natti, sleep well! förresten fick jag lönebesked idag, och jag hoppar av glädje ^^
hurraaaay! 


http://www.youtube.com/watch?v=dIR0avJ8vnE

Kommentarer
Postat av: Marika

underbart varma och inte alltför fula, hehe ;) har redan börjat använda mina, kunde inte hålla mej :P

2008-09-27 @ 12:12:30
URL: http://mariikis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0