Folkan



VILKEN HEEEELG

Skratt, glädjetrårar och tårar, det är vad helgen har erbjudit. Men jag har haft jättekul, tack tjejer!
killarna stryker vi över tycker jag, dom bara ställer till, det ska vara brudar till allt... nästan allt ;)



                                    Moe och Mich




                                          Malin och idahoe


                                               Ena halvan av gänget :)



                         nästan hela den andra halvan :)
                                  hänger ni med?? :)




                                                         Linda var med också ...




                             ...... och Sabbe :)



Nu ska jag sätta mig på bussen och dra ner till Karlstad.. en LÅNG arbetsvecka väntar.
Måndag - Lördag... * SUCK*

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack själv :)

2008-09-30 @ 20:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0