Vi är dom tuffaste, dom starkaste, dom grymmaste dom vackraste

jädrans låt som sätter sig på hjärnan ►
men den är uppiggande men som sagt, inget slår fascination.
Och den låten fanns inte med på en enda skiva av 15 st?! knääääppt.

helgen i uppsala har iallafall varit toppen!
musik, bra sällskap, mat,skratt,svett, tårar, lite sömn, kallt, varmt, kortspelande, vinster, förluster, matcher ...
skulle kunna skriva många rader, men det får räcka :)
Tack för den! ( bilder kommer när den jag får orken)


Nu har jag nyss kommit hem från träningen, fick sluta halv 4 från praktiken idag och sen fick jag reda på att jag var ledig imorrn så mamma tarmen gjorde ljud ifrån sig direkt, så jag satte mig på bussen och åkte hem igen.. SKÖNT - borta bra men hemma bäst, är det inte så man säger? :)


Nu ska jag iaf hoppa i duschen sen i kojjs och prison break suger i tarmen mina ögon är trötta, likaså min hjärna så nu säger jag adios! 


                                      
                           
                                            ☺
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0