2 april

grattis martina :)



Igår när jag satt i aulan och skrev prov fick jag ett sms av Julia där hon skrev att Örebro inte ville gå upp i div 1 så vi skulle få göra det istället. Gissa om det gick lättare att skriva provet?? Ooh, yes. Som tur va fick jag reda på efteråt att det bara var falskt alarm och att Tony Jansson tyckte att han hade kommit på ett jättebra aprilskämt! hahaha! Det var ganska bra och jag är ju så lättlurad så man skulle kunna lura på mig vad som helst.

jaja, efter provet åkte jag hem till Rickard, vi kom på att vi skulle ta oss en promend till Pekås.
jag ska aldrig mer träna eller gå på idrott för då får man träningsverk och man ska ha ont i flera dagar, (knappt att man orkar ta sig ur sängen) och jag ska aldrig mer promenera för jag får skavsår.
Det får bli ett liv i soffan helt enkelt :P


Idag åker mamma å Per till säfsen. Det betyder att jag och Rickard ska vara ensamma hemma hela helgen + att jag ska ha bilen! fan va bra. Imorrn blir det taccogratäng, garanterat! Myyyyyyysit! :)



nej nu ska jag fortsätta leta fakta om Martin Luther King! Det suger krabbkuk!

hejs.

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, krabbkuk!

2009-04-02 @ 12:44:07
URL: http://bellsibullsi.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha, aa det var det verkligen ^^

2009-04-02 @ 14:24:58
URL: http://bellsibullsi.blogg.se/
Postat av: M

Tack sötis :)

2009-04-03 @ 12:11:39
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0