22 april


PROJEKTET ÄR KLART!! kan faktiskt inte ens med ord beskriva vilken skön känsla det är!
Nu är det bara de där nedrans nationellaproven kvar, sen är det studenten!! :)

Och den här låten gör inte att man längtar till sommarn mindre!

GE MIG SOMMAR, NUUUUU  :)



 



Saknar Rickard så jag tror jag dör snart. Har varit så upptagen med projektarbetet i flera dagar nu så vi har inte hunnit se varandra så mycket, förutom sent på kvällarna och då har jag varit dödstrött.
  Men jag ska gå och lägga mig nu så jag kan umgås med honom ikväll! sen funderar jag på att gå på innebandy mötet halv 6, men jag har inte bestämt mig än.. Det lutar mot att jag tar med mig rôva och går dit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0