Damn regrets


Rubriken i förra inlägget blev 1 ?? men det står 14 april fast ni inte ser det..


Idag var jag uppe med tuppen och lagade mat, renbäddade sängen och damsugade på mitt rum. Sen drog jag och malin ner till skolan och jobbade med projektet, och jag tycker vi jobbar och kämpar på bra men ändå kommer vi ingen vägen, och jag får världens ångset över att den ska lämnas in i början av nästa vecka och sen redovisas i foajén nästa torsdag redan!! Och vi är inte klara på Låååånga vägar.. men men, det är bara att jobba på antar jag.


Nu väntar jag på att Rickard ska komma och hämta mig så ska vi åka upp till Geijersholm en stund, sen blir det nog käk hos far.

Imorrn ska jag och mamma till karlstad och fixa det sista till studenten. Skor, smycken, hårspännen och allt som hör till. Inatt hade jag världens marddröm att jag inte hann med balen och grejjer, jag vaknade och var helt förvirrad. Men jag la mig tättintill älsklingen och somnade om :)

och imorrn "firar" vi 5 månader. Funderar på att köpa med en hamburgare hem från MC donalds. (Jag råkar veta att han älskar hamburgare därifrån) Det vet jag att han skulle gilla, men det får bli en liten, liten suprise! :) 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0