En kväll framför tv:n


"Här sitter vi å ä lite småkåta!" haha, jag älskar fråga Olle och jag älskar onsdag kvällar. Greys, Fråga Olle och Girls of the playboy mansion :)


men egentligen borde jag träna inför religionsprovet, jag borde ta reda på fakta om regnskogen, jag borde göra klart allt jag ligger efter med i engelskan, jag borde jag göra klar en uppgift i handledning och jag borde göra klart ,men jag orkar verkligen.. Jag behöver snoosa med grisen för att jag ska få nya krafter och orka göra allt det här innan nästa vecka.. Projektarbetet har verkligen tagit knäcken på mig!
Jag vill ha fredag kväll och en massa pussar och kramar. Det lutar mot att vi ska med Buz och Vicke wire på bio, kanske äta något gott innan och mysa lite :) På natten ska vi hämta A och Ö som är på 50 årskalas så det blir defenitivt nyktert. :) :)

På lördag ska jag och Rickard till badhuset med moa eller linus. Rickard sköter lekandet medan jag kanske simmar och täcker mig i bassängen =)  


nej, nu ropar Rickardtarmen, kom hit nu!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0