fredag


Det är snö ute. Känner mig gladare bara för det. :)
Jag känner för ett riktigt snöbollskrig, men det får vänta tills imorrn. Då är jag ledig hela dagen låång och då ska termobyxorna på! Jag hoppas verkligen att snön ligger kvar.
Förut när vi skulle gå till domus fick jag ett antal isbollar i bakhuvudet. Kändes som om  jag fick hjärnskakning flera gånger. Det gjorde dretont men jag kunde inte göra annat än att skratta. men imorrn då jävlar. Hämnden är ljuv! Looking forward to it!!


ikväll blir det jobb. SKulle ha jobbat natt imorrn men jag lyckades byta med tina så jag blir ledig imorrn istället. Buz kommer hem och vi är bjudna till Emma så det blir nog ett litet kalas där. milano eller ej får tiden avgöra.



Nu ska det göras taccos innan jag drar iväg.

Ha en bra helg, dä ska ja ha! :)



PS. Snyggschulija blev hagfors lucia! DS

föresten. Nu är jag bränd för livet!! tatueringen sitter numera på ryggen! kommer förmodligen alltid att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0