hektisk dag ;)


börjar jag få ögoninflammation tro? kliar som f´n i ögonen och ögonlocken är svåra att få upp, nästan ansträngande faktiskt. Ringde Dr Halvardsson och han ställde diagnosen, Icke ögoninflammation. Men ja tvivlar ja. Jag tror bara att det inte slagit ut än, utan det är bara början.

Men jag vill inte äta nån pencillin nu när det snart är jul och avstå från alla fester och all alkoholintag som julen erbjuder. 


Ska snart gå ner till pappa och äta lite, innan det är dags för jobbet. Skulle behöva sova lite innan också. Annars blir det en jobbig natt för mig. Sen skulle det vara kanonkul om jag hann ner till Jessica en sväng också..
mycke att stå i. Kanske ska stiga upp och klä på mig. Orkar jag? nopp. Jag ligger en stund till tror ja.
Ska lägga i från mig datorn en stund så ska jag nog kunna somna till.

Dags för John Blund   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0