julen 2oo9



Tack gode Gud för att det finns toaletter! Nu är jag nyätad och nyskiten så nu ska jag lägga mig i soffan och jäsa lite tills nästa gång.
Hoppas bara det inte är magsjuka!


Julen har varit toppen. Bland dom bättre jag firat faktiskt.

Självaste julafton bestod av 1o timmars jobb, Geijersholm, god mat, cider, vin, öl, snapps, skvaller,prat, paket och massa spelspelande. Kvart över 5 gick jag och la mig och då var det fortfarande fullt ös i huset :) En perfekt kväll helt enkelt! Tack för det <3

Sen var det juldagen, det betyder julfirande hos pappa. Vi va alla letta på julmat så det fick bli taccogratäng :) sen paketen.. Fick blandannat en soda strean av farsgubbe. Det bugar jag verkligen för. Den kommer bli väl använd.
Senare på kvällen var det jonte som väntade, men först förfest hos beccaboo. KUL! Det var precis vad jag behövde. Tack allihop<3


Annandagen innebär att släkten samlas hos mormor. God mat även där och paket. Bra att ha stor familj och släkt så man kan fira jul flera dagar. Det gillar iallafall Rickard. Han är fortfarande som ett barn och ligger vaken kvällen före och tänker på vad som ligger i paketen under granen :) sööto ... *

Sen var det jobb som stod på schemat, Natten gick fort och pengarna bara rullar in, och .. jag klagar inte.




nopp, nu orkar jag inte mer..
snart nyår och det tror jag vi alla ser framemot. Det kommer bli en toppennatt med superbra sällskap! <3
Vi värmer upp med pulka och cider under dagen, sen är det bara att tuta och köra..

ha dä bra gott folk!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0