lyckodag



haha, va glingt det är ute. Jag har sett flera stycken som har varit nära att dra sig i.. Både tobbe och Jessica. haha, jessica, det såg för roligt ut!! Ser det fortfarande framför mig :)

Roligt när folk ramlar, helst slå sig lite också. (inget allvarligt, bara få lite ont ;) ) det är roligt, men bara om det inte är jag själv som skämmer ut mig..


Dagen har bestått av promenad, mötte Tobbe på vägen så vi gjorde varandra sällskap en bit, sen svängde han av vd sig men jag fortsätte och gick ett varv till. Tro det eller ej, men jag ramlade inte en endaste gång. Det tyckte jag var bra. Men jag fick verkligen slita för det också. Först fick jag gå upp på vinden och leta igenom all skit som man lyckas samla på sig för att hitta mina vinterskor och när jag väl var på utsidan var man ju tvungen att gå i snigelfart och kolla extra noga vart man satte ner fötterna för att inte roa grannarna allt för mycket! 
Ett steg fram och två tillbaka

 Imorrn ska jag nog ta skridskor och hjälm :)


Jag har nyss kommit hem från Jessica. Har varit hos där och terroriserat henne med min energi ett par timmar, och tänk vad tiden går fort när man pratar om nödvändiga saker. Skönt att prata med nån som verkligen förstår och gått i samma spår själv. Tack för all hjälp och goda råd :)


Nu sitter jag i köket och sniffar på en doft av vitlök och kyckling. Fabbomat det.
Ibland kan jag gå och längta efter dagen då vi ska äta kyckling. Så efter jag har ätit upp och är mätt längtar jag redans tills nästa vecka då vi troligen äter det igen.  Jag skulle kunna leva på det men Rickard säger att han snart kommer bli nöjd, så vi får bara äta det 1 gång i veckan. Så idag är jag extra glad :)

Väntar på att Rickard ska komma hem och hjälpa mig. Han jobbar sent och jag måste erkänna att det faktiskt är lite tomt och tråkigt här hemma utan homon. Tråkigt att vara ensam också!




jaja, nu ska jag återgå till spisen.

vi hörs!
P O K
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0