måndag



då var det måndag igen. Helgen har varit relativ lugn. Fredan bestod av luciatåg, kolla på innebandymatch, snabbt hem för att se idolfinalen.. Vilken låååååt!  Lördag blev det fest hos henka. Men en lugn en för min del. Blev lite vin, sen fick det vara bra. klockan skulle ringa kl 6 på söndagmorgon, men det var bara det att jag hann aldrig somna innan jag skulle upp. Rickard kom hem runt 3, så vi låg och pratade alldeles för länge! Han är så rolig när han är på det humöret. Då vet han plötsligt allt om alla. Värsta skvallerpressen. och vips var klockan kvart i 6 och det var bara att gå upp. Tro mig att jag var trött igårkväll efter vikings match!
(stryk med 11-2!!) Gillar inte när de förlorar hela tiden. Jag blir deppig när han är det..

imorse vaknade jag av telefonen, igen. Fattades folk i grupp 2 så med trötta ögon och en trött hjärna klev jag upp. Kände mig som en zombie, men efter en utskällning av en kärring vakande jag till.
Sen var det dags att åka runt och leta efter en tant som hade försvunnit ifrån mig.
Sen när jag väl hade hittat tanten och skulle tillbaka till tranan var jag millimetern från att köra i baken på bilen framför. Sviiiingliiingt!! men tack vare min rallyteknik och all bilåkande på aven i edebäck klarade jag av situationen helt perfekt, om jag får säga det själv ;) HA,Ha

Det har gått alldeles för bra för mig idag! Hoppas på att kvällen blir bättre, om inte annat hoppas jag på en betydligt bättre dag imorrn.  :)



Det är snö ute, det gillar jag. Ska ta mig en promenad tror jag, sen ska jag nog sätta mig och slå in paket och bara njuta av att det snart är jul, och sen dröjer det inte länge tills det är sommar!! :) Jag känner mig glad och positiv idag. Det var länge sen, och en sak är säker. Jag älskar sånna dagar :) 


näe. nu ska jag titta färdigt på one tree hill, sen ska plocka och dona lite, sen promenix :) 
 





Nog för att jag hejjade på Calle men.... lyssna och njut!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0