20 januari

Idag är det den 20:e och min bästa vän Rikard fyller 19 år!!

och imorgon är det onsdag så då drar jag och sandra till karlstad och tar hål i naveln.. F*n va ont de kommer göra.. jag kommer drunkna i mina egna tårar! waah :P



nu ska jag iaf dra till jobbet, egentligen hade jag ingen lust alls men plånboken gnölar och samvetet sa att jag var tvungen så det betyder att det inte blir nån träning heller.. men men!

Sen vet jag ju att det är något gott som väntar på mig när jag kommer hem, den tanken får mig på bättre humör och det bli betydligt mycke roligare att jobba.. Tack för det!! :)



You
make me happy



:)

 

Kommentarer
Postat av: Frida

det gör inte alls särskilt ont...kommer bli fint ;D

2009-01-20 @ 18:12:24
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0