Anyway you want it

Any way you want it
That's the way you need it
Anyway you want it

She loves to dance
She loves to sing
She does everything
She loves to move
She loves to groove
She loves a lot of things

All night
All night
Oh every night
So hold tight
Hold tight
Oh baby hold tight

She said any way you want it
That's the way you need it
Any way you want it


*******

gammal låt?? ja, men det är bra och jag blir glad av den :)



herregud, på onsdag drar jag och sandra till karlstad och tar hål i naveln.. f*n vad jag kommer gråta. Men som tur ska nån förälder med, antingen pappa eller Helena och Peter eftersom sandra är to little och måste ha målsman med sig ;) lite töntigt?? HA,HA men men, så är det. Inte lätt att vara liten :)


Nu ska jag ta med mig musa och madde till L store och köpa mitt 15:de par jeans. Om jag hittar några så-att-säga. Tro det eller ej men jag har fjorton par jenas!! Men jag måste bara ha ett par nya :)

Borde sätta mig med läxor men jag orkar verkligen inte, jag tar jeansen först så jag kanske kan vara lte nöjd och glad när jag sätter mig med dom, för nu känns det verkligen tungt..
Hade tänkt träna med U laget ikväll också så nu ska jag dra så jag hinner med allt som ska göras, Måste hinna med å äta också. Magen skriiiiiker. Likaså plånboken.. tur att jag har presentkort ;)



näe, tjarå



            jag vill ha sommar, nu! :)


Kommentarer
Postat av: lisa

bara 15? jag har 23 par jeans!

2009-01-14 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0