me, myself and I


feber, feber och ännu mer feber..
När jag ska bli frisk??  Har varit sjuk hela lovet mer eller mindre, dags att bli återställd snart tycker jag.. men jag ska äta mycke frukt, svettas mycket och ha fönstret lite öppet inatt så ska vi se att jag bli bättre tills matchen imorrn!  ETT MÅSTE. Rickard tvingade mig stänga fönstret inatt som har stått öppet sen jag flyttade hit tror jag, för ungefär 5 års sen, och jag tror defenitivt att det är därför jag blivit sjuk.. eller är det kanske bara psykiskt? =)


aja, begravningen idag var hur jobbig som helst, väckte många minnen och påminde en hel del om morfar. Fan vilken dretdag!

Nu är iaf R påväg hit så jag hoppas han kan göra min dag och kväll bättre.
De kan han, det vet jag :)




Kommentarer
Postat av: Lisa

tänkt på er hela dagen! <3

2009-01-08 @ 19:30:08
URL: http://helenlisajohanna.blogg.se/
Postat av: Madde

Tänker på dig vännen ! Krya på dig och jag saknar dig <3

2009-01-08 @ 22:15:08
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0