Single ladies....

...med Beyonce är det att lite go och fart i :)


allt känns så himla bra just nu. Hoppas det fortsätter såhär!
Jag ska snart ringa musa också, och få henne på bättre humör, då är verkligen allt på topp!


jag skrev i förra inlägget att jag skulle till karlstad för att titta på balklänning. Det gick ju alldeles utmärkt.
Fick mig en tillslut och jag tror att jag är nöjd. Så nu ska Robin få ta med mig till karlstad, för nu ör det dags att köpa skjorta och slips ^^




Nu ligger jag i sängen och tittar på one tree hill, men one tree hill utan R är inte one tree hill, men jag överlever, jag är tvungen.. men jag längtar tills imorrn!! :)

ska snart äta sen ska jag dra till Råda till martina och hämta en bok, one tree hill. Vi ska ha en läsperiod nu i engelskan och jag sviker inte Lucas scott om jag inte måste.
Sen ska jag träna.. igen!


Idag ska Sandra beställa tid för piercing åt oss, så vi får se när tiden är inne. Men det ska inte dröja med tatuering heller. Bara Rickard för tummen ur så drar vi :)



näe, nu ska jag nog stänga ögonlocken for a while.
C ya


arena på lördag eller inte, det är frågan! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va äre på arena då? :)

2009-01-12 @ 18:29:40
Postat av: M

Bajs, de där va från mig :)

2009-01-12 @ 18:31:54
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: Gila

Vart ska du pierca dig? navel?

2009-01-12 @ 18:40:03
Postat av: Jolin

Nämen gud.. Haha! Va knäpp jag är. Det är klart det är 2009! Men jag har skrivit 2008 så länge nu så det är svårt att vänja sig :) Men tack för att du upplyste mig om detta :) Allt bra? <3

2009-01-13 @ 13:52:22
URL: http://jolins.blogg.se/
Postat av: Jolin

Va bra! =) JO då,det är kanon :) Ja visst har jag det. När önskas det? :)

2009-01-13 @ 18:07:33
URL: http://jolins.blogg.se/
Postat av: Musa

Tack Fia för att du finns <3

2009-01-14 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0