29 januari



Herregud vad jag har blivit bra. Och oj va vuxenpoäng jag har skrapat ihop den här veckan.
Jag har lagat mat två gånger och det har inte varit det orginella- köttbullar och makaroner, utan pannkakor och köttfärssås och spaghetti. Den var så god att jag knappt kunde tro själv att det är jag som gjort den, Till och med julia som är kött-färs-sås-fantast men kräsen på smaker skulle älska min. I´m proud ;)


ja, min skolvecka har varit slapp. Slutat tidigare och börjat senare.. Härligt. Idag började jag 8 och slutade 9. Hade ja vetat det hade jag aldrig gått dit, tro mig! men jag åkte hem, la mig, snoooosade massor och somnade..
Och imorrn börjar jag kvart över 1 och slutar 4.. och på måndag drar praktiken igång! Hoppas jag överlever, vore ju kul att ta studenten nu efter alla år! Ha, Ha!


Till helgen drar man till Kumla på innebandy..

Jag kommmer sakna ihjäl mig

sorry lasse stefanz, en annan gång!


nej, nu ska jag gå å tvätta naveln, sen ska jag ringa bus och fråga hur hon hade det på båtresan till åland igår..
tjarååå


Kommentarer
Postat av: M

Haha, tycker du att pannkakor å köttfärs är supermidda? Det är ju typ lika lätt som köttbullar ^^, hur är det med hålet?!

vart ska du va och ha praktik nu? :)

I miss you! PUSS!

2009-01-29 @ 21:56:28
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0