Fredag


Match idag, lite taggad faktiskt. Febern har gått ner lite och jag mår faktiskt lite bättre. Vi får väl se hur mycket jag orkar vara med och bidra :)

Idag är det fredag och vi skulle ha slutat fyra, men gullebarn som jag är blinkade jag i ögat och sa att jag tyckte vi skulle ta helgen lite tidigare så det gjorde vi, kvart i fyra var jag hemma och då gick jag...(kors i taket) Gött!  en halvtimme är ändå en halvtimme ;)

Igår fick jag ett brev om att jag ska till torsby igen för att göra ett ultraljud på hjärtat.. Vad blir det??
Men mammi sa att de brukade göra så efter ett EKG för att kunna utesluta saker och ting, så man kan ju alltid hoppas att det inte är nått större fel. Sen höll jag på att svimma när jag såg att min doktor heter Markus! Lät lite  väl ungt för min del?! Ärligt, jag klär inte av mig, inte ens jackan!  Men då sörni kontrade mamma "men annars duger det att klä av sig"   KUL!   ÄGD?!  LITE!!  ;)

imorrn ska jag och mamma hämta upp Bus i karlstad så ska vi ut och titta efter en balklänning åt mig. Åh, herregud vad ovänner vi kommer bli, orkar inte ens tänka tanken och sen åker vi till kusin Andreas och firar honom på 25års dan!

så Ni vet! :)



näe, jag antar att det börjar bli dags att byta om och packa väskan och dra ner till älvstranden..
Wish me good luck



                                           
                                               Snygg
                                                       & 
                                                        ståtlig
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0