Söndag


skönt det har varit med helg. Skulle ha varit ute igår men det blev ändrade planer. Deras lilla söta kusin Bella kom och dela våran godispåse med oss och sen badade jag och Rickard bastu istället, men han hällde på vatten hela tiden så jag trodde han skulle steka mig och tillslut orkade vi inte andas så vi gick ut :)
Men  nästa helg ska jag med för jag är sugen på fest ända ner i tårna.




borde sitta med religion n u eftersom jag ahr prov imorgon och prov i sjukvård på tisdag men jag orkar verkligen inte och nu ska jag gå å byta om  för jag och schulie ska jag på hockey och stå i kafeterian..
Fan vilken bra flickvän jag är egentligen!! ha, ha  ;D




nej, hejs.
/s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa flickvän äru :)

2009-01-18 @ 16:11:20
URL: http://schulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0