sjundejanuaritvåtusennio


Snart torsdag.. jag gruvar mig!



Var det nån mer än jag som såg Oprah imorse? 
Visste ni att 88% av alla män är, har varit eller kommer vara otrogen, och att mer än 90 % av dom väljer att inte berätta något för frun/ flickvännen?
 Hur mycket jag än försökte slita ögonen från programmet flög dom tillbaka lika fort. Jag har aldrig gillat Oprah men idag var jag bara tvungen att titta..



Sista dagen på lovet också, jag orkar verkligen inte med skolan. NEJ, Ge mig 12 juni och studenten! :)
Mitt lov har iaf varit underbart. Mycke mys, spelspelande, mat, godis, gemenskap, skratt och mycke jobb!
Idag har jag gjort en hel del läxor och jag tror faktiskt att jag snart är klar, Skönt. så snart ska jag gå till pappa och käka sen ska jag nog slänga mig i solariet en stund och det kanske kan bli en promenad runt vackra hagfors också, men då måste jag ladda mobilen med lite ny music!  




                                          Grattis Miss Schulie!

Kommentarer
Postat av: Victor

Svar: Tack detsamma:) å föresten, angående detta inlägg, i så fall är ja en av de 12 procenten:P

2009-01-09 @ 21:37:40
URL: http://victr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0