Mat, Mat, Mat

S K R Ä L L


SUck, då är det redan måndag.. igen. Jag hatar måndagar, fast att jag slutar tidigt från skolan.. Vet inte varför, maybe för att man vet att det är 4 dar kvar till det är helgen igen.. ?


I fredags skulle jag coh några till ha varit i stockholm på Chris Brown, men på nått konstigt vis så blev det inte så.. Tanken av att vi inte var där suger och gör mig lett för jag ville verkligen dit.. Vi skulle ha haft det Såååå roligt men men. Jag laddar för Peace & Love till sommarn ist, för dit ska vi!! I hope.. :P



Nu åt jag så mycke potatisgratäng och kött så jag blev illamående.. men jag har ätit hela dagen.
Det var ju fiskbullar i skolan och det ville jag ju inte missa, så då åt jag. Sen när jag kom hem lagade JAG ûbergoa pannkakor åt mig och Rickard, trodde han skulle spy men det gjorde han inte men iallafall.. och nu är jag hos pappa och har nyss käkat.. Gött och vara mätt men problemet är att jag ska träna snart. YES! ha,ha



Borde sätta mig med sjukvård, etik, engelska och utvecklingsstörning..men jag orkar inte och jag bryr mig inte ..vart är min motivation?!?!?!? den fanns faktiskt där en gång i tiden..
Skoltrött är vad jag är



Tur att jag har sånna som finns där och lyser upp min dag!


Du v 


Kommentarer
Postat av: einar(husse)

Skoltrött det skall man vara.

2009-01-27 @ 02:27:46
URL: http://livetsomhund.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-29 @ 13:05:15
Postat av: malinm.se

Tyck till om min modellbild nr. 15, skulle vara kul att se vad du tyckte om den :)

2009-01-29 @ 13:12:16
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0