when I grow up



jobb, jobb och jobb.. gör jag något annat, har jag inget liv?? näe, tydligt det.
Men det är så skönt när löningen kommer och pengarna kommer ju behövas även om jag inte flyttar till Karlstad och blir storstadsmänniska..

Ikväll är det en såndär jobbig kväll. Då bara ångesten stiger och tankarna bara flyger runt.
ska jag, ska jag inte?


torsdag kommer krypandes också, jag vill verkligen inte på begravning. Eller jo, det är klart jag vill men jag hatar själva begravningen.. allt är så känsligt och alla är ledsna.
Det är tomt utan "farfar" Bengt!

         och....

      ...    Morfar
Miss you, miss you, miss you, miss you, miss you, miss  you, miss you!
           v




nu ska jag äta upp mina estrella sourcream chips sen ska jag snarka.. klockan ringer 6!
natti

Kommentarer
Postat av: Madde

Finns alltid här <3

2009-01-02 @ 23:37:22
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0