You're everything I need and more



"you're a boy, and you don't understand,
How it feels to love a girl someday
You wish you were a better man
You don't listen to her
You don't care how it hurts
Until you lose the one you wanted
Because you've taken her for granted
And everything you had got destroyed"



Jag blir aldrig nöjd på låten!!

***


Igår spelade vi moonlight bowling med a laget.. vem är inte bäst då?
Jo JAG tro det eller ej men det är sant! gjorde en strike på sista utmaningen så jag vann en t shirt som det stod WB Bowling, tack ;)
Sem tittade jag på matchen men var inte riktigt på humör för det så jag åkte ganska tidigt, gick in till Edh och då blev jag genast på  mycket bättre humör.. så bra så jag gick inte hem förrän kvart över 5. Så idag känner jag att jag bara vill ligga kvar i sängen och ha one tree hill maraton från säsong 1, det vore ju lycka det men så blir det nog inte.
 Malin, Hôlma, Edh, Anna, Ekblom försöker dra med mig till Örebro för att bada idag men jag får ju inte på grund av infektionsrisken.. D-R-E-T. men de kommer väl hem så vi kanske skulle hitta på nått då .. Jag behöver all uppmuntran jag kan få.


näe, nu ska jag lägga mig en stund till tror ja :)






                               ( lussevaka och Studentfest 08 )


Kommentarer
Postat av: Madde

Något som hänt vännen ?

2009-01-24 @ 21:16:49
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Sorry för alla kommentarerna .. Men såg inte att du skrivit förrän efter .. Jag vet inte riktigt när jag kommer hem .. Någon gång fram i Februari tror jag :)

2009-01-24 @ 21:19:19
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0