100000000000 Vuxenpoäng


mina vuxenpoäng bara ökar. Duktig och ansvarsfull är vad jag har blivit! (Om jag får säga det själv så-att-säga)



Skulle bara påminna mig och er andra att det är typ bara är 1,5 månad kvar tills vi drar till Kreta med släkten! Wihooo
:)


Nej, nus ka jag handla och städa lägenheten. Tänkte också att jag skulle tvätta. Jag hoppas innerligt att det finns en tid, för idag (förengångsskull) känner jag för att tvätta. Det tycker jag är avslappnadnde, att få lite ensamtid i tvättstugan :P


Helgen som var blev inte alls lugn och nykter som vi gjorde upp, jag tog mig på fredag och R på lördag och jag blev automatiskt chaffis.. men men..

Den här helgen består iallafall av jobb.. MED MAMMA!! Hon ska vara på tranan den här helgen hon också.. KUL!  ;)men det blir säkert bra,I love her v

näe, Pekås väntar på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0