29 juli


idag är en såndär dag som alla ska tycka synd om mig. Jag har feber och får ligga i sängen och vila hela dagen. Det suuuger, men vi har ju investerat i en liten platt tv till sovrummet så det går faktiskt riktigt bra att ligga i sängen hela dagen. Men jag äter och knaprar Ipren flera gånger om dagen så när kvällen kommer är jag övertrött och överenergisk. Jag har rolig men frågan är om omgivningen tycker det är så kul..
 
Igår spelade jag och R minigolf. Och shit vad däng han fick. 53 mot 75.. Bättre runda har jag aldrig gjort och kommer förmodligen aldrig att göra igen heller, men huvudsaken var att snygga till matchpoängen lite och det gjorde jag utmärkt.  2-1 till Rickard i matcher.. ÄN SÅ LÄNGE..


Om jag orkar ska jag och vädret tillåter ska jag och Rickard till Blinkenbergsparken ikväll på allsång. Han säger att han kommer skämmas ihjäl men det tar Sôffi ingen hänsyn till, för han ska med. Det kommer bli kul.. och mysigt :P

Hoppas Erik kommer idag och hjälper oss att få bort tv:n som täcker hela vardagsrumsgolvet. Och på tal om Erik så har han fått sig en liten kissemissbäbis. Sussi heter hon än så länge. Jag är inget stort fan av katter men jag måste erkänna (bara här på bloggen) att hon var riktigt söt, men jag är tvungen att säga motsatsen till Rickard eftersom han tjatar om att han också ska ha en.. och det vill inte jag, jag vill inte städa kattlådor.. Det tycker ja är skitäcklig och Rickard kommer inte göra det heller! men jag gav Rickard ett val, Mig eller katten. Men han skulle välja katten sa han. Roligt att höra, men vad gör man?? Hans val ;)  hahah





Oooh shit. Jag har ju tvättstugan idag! Fanfanfan. Det hade jag glömt!

aja, måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0