bloggtorka.se




vart tog sommarn vägen?? Jag vill ha sooool!


Härligt med en ledig dag iaf, trots allt regn., Jag ska vara ledig hela helgen och börjar inte förrän på måndag så jag ber till gud att solen ska komma fram :)
 Helgen ska bli lugn har vi bestämt så ikväll åker vi upp till Geijersholm och umgås med dom.
Kanske blir ett glas eller två.. =P


Idag ska jag ska till farmor och äta. Det ser jag fram emot. Har inte sett henne på jättelänge, flera månader! åå gud vad jag skäms!! men det ska bli gôtt och se henne. Jag saknar tanten! :)


Har egentligen inget vettigt att skriva så nu sticker jag!

ha dä!

Kommentarer
Postat av: camila

Jag vill också ha sol , jag dör !! Vill ha värme och sol så att man kan bada!:(

Puss/Kram<3

2009-07-10 @ 23:35:47
URL: http://iamcamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0