Don´t leave me, I need you


Emma försöker få med mig till Höljes och hur roligt vore inte det?? Men vi ska på kalas. Morbror fyller 50år så 120 pers kommer till sommarstugan på lördag och ska sova över. Jag tycker det låter som om det kommer bli askul! Och det bästa är att Rickard ska med, och Tindra så då har han något att göra under kvällen också  =)

Nu väntar jag på att Julia ska vakna. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nått kneppt blir det väl, som vanligt. =)

Jag och Rickard har varit hos mormor ett par dagar nu, och det är alltid lika jobbigt att vara där, det är så tomt utan morfar och ett antal tårar har runnit och När jag tittade i morfars plånbok hittade jag tre kort på mig, längst fram och då grät jag igen. Känslig?! Ja..


näe nu drar jag.
ha dä gött i värmen!







       Please, don´t leave me ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0