Tipp topp



Idag har jag, Rickard och Jonte varit och hälsat på Ikea! alltid lika roligt och man känner sig alltid lika fattig när man åker hem. En Byrå och en Tv till sovrummet var det som skulle inhandlas, men det blev också några kablar, kuddar, ljus, tavlor och en massa småskit som pizza skärare, diskborstar ochsåvidare.. Korv utanför kassorna är också ett måste. Korv med bröd + dricka. Allt för 10 kr.. Helt fantastiskt som hittat för oss fattiga.. Trots min ekande plånbok handlade jag för 4500 kr, MEN .. imorrn får jag lön och jag skuttar av glädje. Fick bra många fler tusenlappar än vad jag hade räknat med. Härligt :) 
   På tal om lägenheten så börjar det kännas som ett hem,  Inredningen känns inte längre som ett ihopplock ( tog allt man hittade för att kunna få flytta in så fort som möjligt) utan mer som mitt hem.  Mitt och Perssons såklart.
 Vi har börjat lära känna varandra riktigt bra och vi börjar få det som vi vill ha det, både i hemmet och i vårt förhållande. Lägenheten börjar bli bebolig och jag trivs verkligen med det jag har nu. Allt känns verkligen jättebra och det börjar dra ihop sig för inflyttningsfeeeest! :)

Livet är på topp!!


Nu ska jag stänga av burken och dra till filmbolgaet och göra Schulie sällskap!


Kommentarer
Postat av: Gila

Va roligt för er!!! :) Glad för din skull :)

2009-07-30 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0