Avslutning med klassen


sitter hos putte nu, vi har klassfest. Nyss spelat "Med andra ord " ( standard) =)

men ska dra mig hemmåt nu, jag ska upp tidigt till morgonen för att åka till ikea med mamma. Vi ska köpa lite smågrejjer till lägenheten :) Vi har inte ens bott där en vecka men jag trivs redan som fisken i vattnet!


Förövrigt är livet ganska lungt förtillfället. Revyträning och massa skratt!

Vi tar studenten om en vecka poch det är snö ute! Knäppt men ändå coolt. Tänk dig att springa ut i klänning den 12 juni och man får trängas bland snödrivorna. Fräääänt :)




näe, nu drar jag!

Kommentarer
Postat av: M

VA?! Snöar de i Hagfors? HAHA

2009-06-04 @ 23:15:05
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0