Sommar


Dålig uppdatering, I know. Men jag har fullt upp med jobbet, och när jag kommer hem bärjar jag plocka här hemma och det är fan ett heltidsarbete det :) Men jag gillart!


Väntar på att ännu ett arbetspass ska börja, skulle inte sitta helt fel att vara ledig men vad gör man inte för pengar i dagens läge? Jag jobbar hela veckan och hela helgen förutom torsdag och då ska jag och schulija åka och bada. Blir väl Råda Strand eller kanske Lissbroa, så vi kan åka upp till fader och käka lite :)


Hur var eran midsommar?? Min var hur bra som helst. Vi spenderade helgen i åskagen och hade det mysigt.
Mat, åt, drack, sjöng, spelade spel, grillade korv i brasan, fiskade, fångade ormar, letade ödlor, tipspromenad, fisketävling, badade i sjön, badade bastu, skrattade, grät, firade Lisa, åt tårta... jaja, listan kan göras lång men jag kan bara säga att det var nog en av dom bästa midsommar jag har firat iaf. Hoppas på lika bra nästa år, men då ska JULIA med!


nix, nu börjar tiden rinna iväg och jobbet närmar sig.
Ha dä!








Kommentarer
Postat av: julia

Sötnos ! tycker om dig <3

2009-07-13 @ 23:14:53
URL: http://schulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0