Studenter är vi allihopa



För jag har tagit studenten!!
Blandade känslor men ändå skönt att allt snart är över. Studenttiden har varit en stressig period för mig, sen att vi kom på att vi skulle flytta ihop mitt i allt gjorde ju inte situationen lugnare precis men jag är glad och lycklig :) Det är sååå skönt att ha eget. Eget och eget är kanske inte det rätta ordet, jag har ju smäckiedoo =)

Gårdagen och inte prata om kvällen var nog den bästa dagen i mitt liv. Vilket drag, vilken gemenskap, vilken känsla, vilken underbar släkt och vänner jag har,  vilka härliga studenter och vad många glada miner!! Sånt gillar jag =)

Tack för alla som uppvaktade mig, och tack för en underbar kväll alla som var där.
Dagen kunde faktiskt inte blivit bättre. Betygen duger gott och väl, jag är nöjd iallafall och ett stependium var ju ett stort plus i kanten !!
Thanks!
 gissa om mamma var stolt?!


Ikväll är det bal, är hemma hos mamma nu och äter, ska snart dra mig till Ida som ska göra baluppsättningen på mig, sen till Ida som ska fixa ett ansikte åt mig.
 Vi ses väl på brukshotellet i Uddeholm nångång mellan 17,00 och18,00 ?? Det kommer bli en ûbderbra kväll!!



(Bilder kommer så småningom)


   HA DET BRA!

Kommentarer
Postat av: M

GRATTIS! :)Hittade dig inte igår när jag skulle ge dig en blomma, så du inte tror jag är knäpp. Men hoppas presenten passar ;D Ses ikväll, ha så kul. KRAM

2009-06-13 @ 14:22:25
URL: http://gloory.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack för att vi fick komma sötnos. Kvällen var as kul :)

2009-06-15 @ 13:42:13
URL: http://schulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0